روز پدر

جشنواره‌ی عطر پدر

روز پدر

حتما شما هم تو حال و هوای روز پدر هستین و به دنبال یه هدیه خوب برای پدر عزیزتون می‌گردین، ما هم تو النا تصمیم گرفتیم به مناسبت این روز به همراهان خوبمون هدیه های جذابی تقدیم کنیم و به همین مناسبت جشنواره ی عطر پدر رو تدارک دیدیم. این جشنواره دو مرحله خیلی آسون داره، تا آخر مطلب همراهمون باشین تا مراحل جشنواره و هدایای اون رو بررسی کنیم.

مرحله‌ی اول جشنواره

شرکت تو مرحله‌ی اول جشنواره خیلی آسونه کافیه وارد صفحه ی اینستاگرام النا بشی و تو این پست برامون کامنت بگذاری و بگی دوست داری کدوم محصول النا رو داشته باشی. از بین کامنت ها و به قید قرعه به 10 نفر همون چیزی که نوشته بودن رو هدیه میدیم. یادت باشه که تو هر کامنت فقط می‌تونی اسم یک محصول رو بنویسی و کامنت‌های تکراری هم حساب نمیشه.

نکته‌ی مهم: شرکت تو مرحله‌ی دوم اختیاریه و می‌تونی فقط تو همین مرحله شرکت کنی، اما اگه تصمیم داری تو مرحله دوم شرکت کنی و جایزه ی خاص و ویژه جشنواره رو برنده بشی باید حتما تو مرحله ی اول شرکت کرده باشی.

مرحله‌ی دوم جشنواره

و اما مرحله‌ی دوم که قراره برای دو نفر هدیه ی خاص و ویژه ای به همراه داشته باشه، پک کامل محصولات النا به همراه اسانس سوز. شرکت تو این مرحله هم آسونه و فقط نیاز به کمی خلاقیت داره. سه‌شنبه روز پدره و حتما خیلی‌ها دوست دارن برای ابراز احساسات و علاقه به پدرشون پست اینستاگرامی منتشر کنن. حالا برای شرکت تو مرحله‌ی دوم کافیه تو کپشن پُست، در مورد عطر و رایحه‌ای که تو خاطرات کودکی از پدرت تو ذهن داری برامون بنویسی و انتهای کپشن هشتگ #عطر_خاطرات_پدر رو اضافه کنی. به همین سادگی! راستی اگر صفحه‌ات خصوصیه باید از کپشن پست اسکرین شات بگیرین و برامون بفرستین.

یک نفر از برنده‌های مرحله‌ دوم به قید قرعه انتخاب میشه و نفر دوم به انتخاب تیم داوری النا و به عنوان بهترین متن معرفی میشه.

محتویات پک کامل النا

هدیه‌ای که تو مرحله‌ی دوم قراره تقدیم شما دوستان خوب کنیم پک کامل محصولات النا هست که شامل این محصولات میشه:

  1. شمع معطر شیشه‌ای 200 گرم
  2. شمع معطر شیشه‌ای 120 گرم
  3. شمع معطر شیشه‌ای 75 گرم
  4. شمع معطر شیشه‌ای 50 گرم
  5. بسته‌ی اسانس جامد
  6. بسته‌ی کبریت فانتزی
  7. آباژور شیشه ای
  8. اسانس‌سوز سفالی رنگی
روز پدر

مهلت شرکت در جشنواره

برای شرکت تو هر دو مرحله‌ی جشنواره تا پایان سه‌شنبه 25 بهمن ماه فرصت هست. پس عجله کن و برو تو صفحه‌ی اینستاگرام النا که برای گرفتن هدیه‌های جذاب جشنواره خیلی فرصت نداری.