قرعه‌کشی عیدانه اونیکس

قرعه‌کشی عیدانه اونیکس

شمع‌های سری اونیکس، جدید‌ترین محصولات النا، به همراه قرعه‌کشی ویژه عیدانه راهی بازار شدن. دوست داری برنده خوش‌شانس قرعه‌کشی عیدانه النا باشی؟

 

سری اونیکس

ما تو تیم تحقیق و توسعه‌ی النا، ‌رایحه‌ی گل‌های بهاری رو به عنوان اولین رایحه سری اونیکس آماده کردیم تا هم‌ زمان با فرارسیدن عید نوروز و بهار طبیعت، عطر بهار رو با خودشون به محیط کار یا منزل شما بیارن. شمع‌های سری اونیکس در سه وزن 75، 150 و 225 گرم تولید و عرضه شدن و با شیشه و درب‌های رنگ شده جلوه خاصی به محیط می‌بخشن.

قرعه کسی عیدانه اونیکس
شیشه و درب‌های رنگی محصولات سری اونیکس جلوه‌ی خاصی با خودشون به همراه میارن.

قرعه‌کشی

خب همونطور که گفتیم شمع‌های سری اونیکس به همراه قرعه‌کشی ویژه راهی بازار شدن. برای شرکت تو این قرعه‌کشی، کافیه لیبل رمزدار داخل درب محصول رو خراش بدی و کد قرعه‌کشی رو به سرشماره 50001040503333 ارسال کنی تا در قرعه‌کشی کارت هدیه به مبلغ 10 برابر ارزش محصول (شمع اونیکس) خریده شده شرکت کنی.

علاوه بر این تو این جشنواره به چهار نفر هم بن خرید از محصولات النا، با مبالغ 500، 400، 300 و 200 هزار تومان تقدیم میشه و می‌تونن هر محصولی از النا که علاقه‌مند باشن رو باهاش تهییه کنن. لیست کامل همه‌ی محصولات النا رو می‌تونید از اینجا ببینی.

قرعه کشی عیدانه اونیکس
برای دیدن کد قرعه‌کشی محصول، قسمت رمزدار لیبل داخل درب رو خراش بدین.

زمان‌بندی جشنواره

برای ارسال کد قرعه‌کشی و شرکت در جشنواره بهاره شمع‌های اونیکس تا 29 اسفند ماه 1400 فرصت هست، زمان قرعه‌کشی هم روز جمعه 5 فروردین ماه 1401 خواهد بود. مراسم قرعه‌کشی و همینطور تمام اطلاع‌رسانی‌های مربوط به جشنواره از طریق صفحه‌ی اینستاگرام انجام میشه، اگه تا حالا النا رو تو اینستاگرام دنبال نکردی، همین الان اینجا کلیک کن تا از اخبار جشنواره‌ی عیدانه اونیکس جا نمونی. اگر هم سوالی در مورد این جشنواره داری می‌تونی تو بخش نظرات همین مطلب و یا دایرکت اینستاگرام ازمون بپرسی.

قرعه‌کشی عیدانه اونیکس
شمع‌های معطر شیشه‌ای سری اونیکس در سه وزن 75، 150 و 225 رایحه‌ی بهار رو به اتاق شما میارن.

دو نکته‌ی مهم

1. بعد از ارسال کد به سرشماره‌ی گفته شده، باید حتما پیامک تایید برات ارسال بشه تا شرکت در قرعه‌کشی قطعی بشه، اگر پیام تایید برات ارسال نشد حتما تو دایرکت صفحه‌ النا بهمون خبر بده تا مشکل رو پیگیری کنیم.

2. درب حاوی کد قرعه‌کشی و شیشه‌ی شمع رو تا زمان اعلام نتایج نهایی باید پیش خودت نگه داری، یادت نره.

قرعه‌کشی عیدانه اونیکس