معطر

خاطراتت رو معطر کن !!

شمع و خاطرات…

بعضی موسیقی ها انگار به یک خاطره وصل شدن. برای همه‌ی ما پیش اومده که با موسیقی خاصی غرق در خاطراتی میشیم که اون موسیقی همراه خودش میاره، و ناخودآگاه برمیگردیم به همون جایی که اون رو شنیدیم و پیش اون فردی که کنارمون بوده.

حس فوق‌العاده ایه، نه؟

معطر

علاوه بر موسیقی، عطرها هم همین خاصیت رو دارند، اما بسیار قوی تر! چرا که بافت حس بویایی ما دارای تریلیون ها گیرنده هست تا به ما امکان تشخیص هزاران بو رو بده، از جمله رایحه‌ای مثل عود یا شمع‌های معطر.

تاحالا شده بوی یک عطر خاص شما رو از بٌعد زمان و مکان جدا بکنه و برای یک لحظه، برگردید به یک خاطره‌ی شیرین؟

معطر

ین پرواز در خاطره‌ها معمولا غیر ارادی رخ میدن. شمع‌های معطر میتونن مسیر خاطراتمون رو ترسیم کنن و یادآوری خاطرات رو خودآگاه و هدفمند کنن. میتونن خاطراتمون رو معطر کنن! دوست  دارید عزیزانتون با کدوم رایحه به یاد شما بیفتند؟ بوی توت فرنگی یا زردآلو؟ گل نرگس یا گل سرخ؟ شاید هم رایحه‌های خاص تری مثل گل یخ یا اکالیپتوس. انتخاب با شماست! میتونید از بین رایحه‌های متنوع شمع‌های معطر یکی رو انتخاب کنید و توی  منزل، دفتر کار، روی میز کافه یا رستوران وقتی قراری با کسی دارید، یا حتی توی اتوموبیل روشن کنید و علاوه بر حس نشاطی که توی اون لحظات تجربه میکنید، آروم آروم خاطرات خوشبویی رو در ذهن مخاطب‌هاتون به یادگار بذارید، تا هروقت و هرکجا اون فرد دوباره اون رایحه رو حس کرد، به یاد شما بیفته و اون لحظاتی که باهم گذروندید براش مرور بشه.
یا شاید هم میخواید لطفی در حق خودتون بکنید و خاطرات خوشبویی برای خودتون خلق کنید. فقط کافیه یک رایحه از شمع‌های معطر رو انتخاب کنید و اون رو هدیه بدید به کسی که دوستش دارید. در این صورت موقع ملاقات‌ها، لحظه به لحظه در حال ساختن خاطرات شیرینی خواهد بود که تا مدتهای طولانی در خاطر شما خواهد ماند.

معطر

شما خالق خاطرات خوشبو هستید.

پس بیاید یه قراری بذاریم. از این به بعد هروقت با بوییدن یک رایحه‌ی خاص یاد کسی افتادیم، همون موقع باهاش تماس بگیریم یا پیام بدیم و این حس خوب رو باهاش در میون بذاریم.